Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Hiina hiid hakkab kallimalt tootma
Hiina mobiiltelefonitootja Huawei on teada andnud, et plaanib tulevikus keskenduda kallimate nutitelefonide tootmisele, vahendab Wall Street Journal.
Huawei on populaarne nutitelefon arenevatel turgudel, näiteks hoiab Huawei Myanmaris 50% suurust turuosa Foto: epa
Kallimate telefonide tootma hakkamise põhjus on lihtne – Hiinas on üha populaarsemaks muutumas odava hinnaklassi nutitelefonide tootmine.
„Kui me müüksime rohkem odava hinnaklassi telefone, võiksime me oma müüki isegi kahekordistada, kuid siis puudub igasugune marginaal,“ põhjendas Huawei esindaja Richard Yu.
Huawei loodab, et tänavu müüakse enam kui 30% seadmetest hinnaga 320 dollarit ehk umbes 280 eurot.
Globaalne nutitelefonide turg on väga võitluslik. Praegu troonib kallite telefonide müügi topis Apple. Enamik nutitelefone kasutab tarkvarana Androidi.
Yu arvas, et enamik odavaid nutitelefone tootvad ettevõtted kaovad lähema kolme kuni viie aasta jooksul, sest nende ärimudel pole jätkusuutlik. „Selles äris on liiga palju brände,“ selgitas ta.
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.